• GRATIS LEVERING vanaf €50 aankoop
  • Levertijd: 3 WERKDAGEN
  • Betaal veilig met IDEAL
  • Sinds 1978, meer dan 500 WINKELS en 20 MILJOEN KLANTEN wereldwijd
  • Home Onze diensten Vanaf mijn bestelling tot aan mijn levering

    Vanaf mijn bestelling tot aan mijn levering

    Hoe kan ik winkelen op kiabi.nl?

    Zin om te winkelen op elk uur van de dag of de nacht?

    - Maak dan kennis met onze producten in de categorieën DAMES, LINGERIE, HEREN, MEISJES, JONGENS, BABY'S, WONEN, VERKLEEDKLEDING of SCHOENEN
    - Zodra je valt voor een product, klik je op “Plaats in winkelmand”
    - Klik vervolgens op “Naar de winkelmand”
    - Je bent slechts enkele klikken verwijderd van je aankoop!!!

    Zodra de bestelling is geregistreerd, sturen wij je een e-mail ter bevestiging van je bestelling, met een overzicht van je aankoop.

    Tip: als je je aankoop niet direct wil voltooien, klik je op “Opslaan in mijn Wishlist” in plaats van te klikken op “Plaats in winkelmand”. Je selectie blijft dan gedurende 15 dagen in je winkelmandje bewaard.


    Hoe verloopt de bezorging?

    Wij bieden je de mogelijkheid om je pakket rechtstreeks thuisbezorgd te krijgen; of als dat niet handig is voor je: bij een afhaalpunt. Houd rekening met een bezorgtermijn van ongeveer 3-4 werkdagen.

    Wij brengen je €4,95 aan bezorgkosten in rekening voor thuisbezorging.
    De leverkosten van je pakket op een afleverpunt bedragen €4,95. Gratis verzending vanaf €50 aankoop.


    Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

    Je verandert van mening?

    Je kan een bestelling niet meer wijzigen zodra deze is bevestigd (maat, kleur, betaalwijze, bezorgadres). Als je zich hebt vergist, verzoeken wij je de bestelling onmiddellijk te annuleren en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen.
    Het annuleren van een bestelling is heel eenvoudig:

    1) Ga naar “Mijn bestellingen” op je accountpagina
    2) Klik op de optie ‘Annuleren’*, naast de bijbehorende bestelling.
    3) Vervolgens ontvang je een e-mail met het resultaat van de behandeling van je verzoek.

    *Als de optie ‘Annuleren’ niet meer zichtbaar is, betekent dit dat het te laat is om te annuleren Je kan dan weigeren om het pakket in ontvangst te nemen of je bestelling retourneren.


    Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?

    Om te kunnen profiteren van de korting op je aankoop, voeg je deze code toe aan je mandje en klik je op "OK" om de code te activeren.

    Vergeet niet in te loggen op je klantaccount voordat je een kortingscode gebruikt, en lees de gebruiksvoorwaarden aandachtig door. Vaak kunnen kortingscodes niet worden toegepast op artikelen die in de aanbieding zijn, en/of is er een minimum aankoopbedrag vereist. Vergeet ook niet om de geldigheidsdatum van de kortingscode te controleren.


    Kan de prijs van een artikel variëren?

    Ja, eenzelfde artikel kan worden verkocht voor verschillende prijzen, en wel om de volgende redenen:

    - Tijdens de uitverkoop, veranderen onze prijzen op het ritme van de afprijzingen.
    - Een artikel kan deel uitmaken van een aanbiedingsactie met beperkte duur.
    - Voor de verschillende kleuren van eenzelfde artikel kunnen verschillende kortingen gelden tijdens een aanbiedingsperiode.
    In deze gevallen betalen wij het prijsverschil niet terug voor aankopen die hebben plaatsgevonden voordat de uitverkoop of de aanbieding van kracht was.


    Ik wil een klantaccount aanmaken

    Je hoeft slechts 3 keer te klikken!

    1) Klik rechtsboven in het scherm op "Klantaccount"
    2) Klik op "Maak een klantaccount aan".
    3) Vul enkele informatievelden in omdat wij je graag zo snel mogelijk willen leren kennen.

    En je bent klaar ;)


    Hoe kan ik mijn wachtwoord achterhalen?

    Wachtwoord vergeten of kwijt? Geen probleem!

    - Klik op de link “Wachtwoord vergeten”
    - Ga naar je mailbox om de link op te halen, die aan je is verzonden
    - Klik op de link, en kies je nieuwe wachtwoord

    Als je niet meer weet welk e-mailadres je had ingevuld, of als je dit e-mailbericht niet ontvangt, kan je zich wenden tot de klantenservice: e-mail.


    Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

    Een verhuizing, een geboorte of een nieuwe telefoon?
    Je kan op elk moment je persoonlijke gegevens wijzigen:

    1) Log in op je klantaccount
    2) Selecteer aan de linkerkant de gegevens die je wil wijzigen (e-mail en wachtwoord, gegevens, enz.)
    3) Voer de wijzigingen uit
    4) Bevestig deze


    Hoe kan ik betalen?

    Je kan betalen met creditcard (Visa of Mastercard), PayPal of iDEAL.


    Mijn betaling is geweigerd, wat moet ik nu doen?

    Als er een probleem is opgetreden bij de bevestiging van je online betaling, is dit wellicht veroorzaakt door een storing bij je bank, of een technische fout op ons betaalportaal.

    Je ontvangt altijd een e-mailbericht van ons, waarin wij je aangeven welke stappen je moet volgen: contact opnemen met je bank, een nieuwe poging doen, of een andere betaalmethode kiezen.

    Als de weigering van je bank afkomstig is, kan deze veroorzaakt worden door een onjuiste invoer van het kaartnummer, van de geldigheidsdatum of van de veiligheidscode.
    Wij verzoeken je daarom je poging te herhalen en daarbij goed te letten op de vermelde gegevens.
    Als het probleem zich opnieuw voordoet, neem dan eerst contact op met je bank voor meer informatie.

    Vergeet ook niet dat onze klantenservice je graag wil helpen: e-mail.


    Hoe kan ik mijn pakket volgen?

    Wij informeren je per e-mail bij elke nieuwe fase in de afhandeling van je bestelling: de bevestiging, de verzending, en de beschikbaarheid.

    Indien je ondanks alles nog aanvullende informatie wenst:

    - kan je inloggen op je klantaccount
    - kan je de rubriek “Mijn bestellingen” raadplegen: je krijgt dan toegang tot de website van onze vervoerder, om de actuele status van je pakket rechtstreeks te volgen.


    Wat moet ik doen als mijn bestelling vertraging heeft?

    Om deze vertraging te kunnen begrijpen, zijn hier enkele tips:

    1) Raadpleeg het verloop van de afhandeling van je pakket in de rubriek “Mijn aankopen”, op onze website voor de exacte status van je pakket.
    2) Je kan het pakket ook online volgen via de vervoerder. Wellicht is het e-mailbericht met informatie over de aankomst van het pakket per ongeluk in je Spam-box beland.
    3) Als je gekozen hebt voor thuisbezorging, controleer dan eerst het bezorgadres. Vergeet ook niet je buren te raadplegen, wellicht is het pakket bij je buren bezorgd toen je afwezig was.

    Onze klantenservice blijft tot je beschikking: e-mail


    Een probleem met de inhoud van je bestelling?

    Als je een afwijking vaststelt in de inhoud van je bestelling bij de ontvangst hiervan, verzoeken wij je contact met ons op te nemen, met vermelding van het bestelnummer en de desbetreffende artikelnummers.


    Heb je een vraag? Stuur ons dan een e-mail

    Stel een vraag aan de community


    Dankzij de Toky Woky kan je advies aan de community vragen in plaats van een verkoper